Verkaufen
Bücher & mehr kaufen
Kleidung kaufen
nach
oben

Anything But Ordinary: A crash course in lateral business thinking

Kategorie: Management
Keine Bewertungen
Gebraucht - Sehr gut
4,05 €
  • Geprüfte Gebrauchtware
  • Versandkostenfrei ab 10 Euro
 % SALE % 
sofort lieferbar

4,05

inkl. MwSt, zzgl. Versandkosten
Zahlungsarten
Versand

In today's surplus society, the customer is faced with endless choice. But while everything may be better, brighter and more varied, it is also increasingly the same. In order to succeed in such a competitive world, both individuals and companies must come up with new takes on old business models, fight commoditization, and find unconventional avenues to growth. In this irreverent and award-winning book, Forster and Kreuz hold a mirror up to businesses and managers and force them to take a hard look at themselves and the way they do business. Using fascinating examples and cases, the authors show that things can be done differently. It's not just about making big leaps, but also taking alternative paths (which is something many companies struggle with). As the Financial Times said, this book "is a match that ignites breakthrough thinking and creativity".

Medium Gebundene Ausgabe
Seitenzahl 207
Erscheinungsdatum 2009-09-10
Sprache Englisch
Herausgeber Marshall Cavendish Corp
EAN / ISBN-13 9780462099712
Bei Amazon kaufen

Die gelieferte Auflage kann ggf. abweichen.

Mehr von Anja FOERSTER
 
Kundenbewertungen

Es liegen keine Kommentare zu diesem Artikel vor.

medimops verwendet Cookies und ähnliche Technologien, um Ihre Geräte- und Browsereinstellungen nachzuvollziehen. weiterlesen
Impressum | Datenschutz
Newsletter 10% Rabatt