Marketer's Toolkit: The 10 Strategies You Need to Succeed (Harvard Business Essentials)

 
★★★★★★★★★★
(0 Bewertungen)
Nur noch 1 Artikel auf Lager
  • Geprüfte Gebrauchtware
  • Versandkostenfrei ab 10 Euro
Marketer's Toolkit: The 10 Strategies You Need to Succeed (Harvard Business Essentials)

Beschreibung

Effective marketing can mean the difference between runaway successes and costly flops. Covering everything from customer programs to ad campaigns to sales promotions, this is every marketer's hands-on guide to turning opportunities into profits.
The Harvard Business Essentials series is designed to provide comprehensive advice, personal coaching, background information, and guidance on the most relevant topics in business. Whether you are a new manager seeking to expand your skills or a seasoned professional looking to broaden your knowledge base, these solution-oriented books put reliable answers at your fingertips.

trusted shops badge

Produktdetails

EAN / ISBN-:
9781591397625
Medium:
Taschenbuch
Seitenzahl:
230
Erscheinungsdatum:
2006-02-01
Sprache:
Englisch
Herausgeber:
Harvard Business Review Press
EAN / ISBN-:
9781591397625
Medium:
Taschenbuch
Seitenzahl:
230
Erscheinungsdatum:
2006-02-01
Sprache:
Englisch
Herausgeber:
Harvard Business Review Press

Zahlungsarten

Versand

Die gelieferte Auflage kann ggf. abweichen.
  • Geprüfte Gebrauchtware
  • Versandkostenfrei ab 10 Euro
sofort lieferbar
Neu 23,88 € Sie sparen 17,57 € (74%)
Buch6,31 €
inkl. MwSt., zzgl. Versandkosten
In den Warenkorb

Kundenbewertungen

★★★★★★★★★★
(0 Bewertungen)
0.0 von 5 Sternen
5 Sterne0
4 Sterne0
3 Sterne0
2 Sterne0
1 Sterne0

Mehr von Harvard Business School Publishing