Interplay: Communication, Memory, and Media in the United States

 
★★★★★★★★★★
(0 Bewertungen)
Nur noch 1 Artikel auf Lager
  • Geprüfte Gebrauchtware
  • Versandkostenfrei ab 10 Euro
Interplay: Communication, Memory, and Media in the United States

Beschreibung

In Interplay: Communication, Memory, and Media in the United States, James F. Mc Donald creates a multilayered work of contemporary cultural studies. Ostensibly a cultural/historical examination of the United States, McDonald presents his theses through an unusual metaphorical framework combining creativity and scientific rigor. The US then becomes the context for a larger effort to combine Anglo-American cultural studies methodology with Continental theories rooted in rationalistic academic traditions. Interplay is therefore text of considerable scientific value presented in an eminently readable form, certain to have broad appeal among casual readers, students of culture an anyone wishing to gain a nuanced understanding of US culture.

trusted shops badge

Produktdetails

EAN / ISBN-:
9783869553221
Medium:
Taschenbuch
Seitenzahl:
212
Erscheinungsdatum:
2010-06-23
Sprache:
Englisch
Edition:
1., Auflage
Herausgeber:
Cuvillier, E
EAN / ISBN-:
9783869553221
Medium:
Taschenbuch
Seitenzahl:
212
Erscheinungsdatum:
2010-06-23
Sprache:
Englisch
Edition:
1., Auflage
Herausgeber:
Cuvillier, E

Zahlungsarten

Versand

Die gelieferte Auflage kann ggf. abweichen.
  • Geprüfte Gebrauchtware
  • Versandkostenfrei ab 10 Euro
sofort lieferbar
Neu 31,35 € Sie sparen 8,91 € (28%)
Buch22,44 €
inkl. MwSt., zzgl. Versandkosten
In den Warenkorb

Kundenbewertungen

★★★★★★★★★★
(0 Bewertungen)
0.0 von 5 Sternen
5 Sterne0
4 Sterne0
3 Sterne0
2 Sterne0
1 Sterne0

Mehr von McDonald, James F