International Perspectives on Teacher Knowledge, Beliefs and Opportunities to Learn: TEDS-M Results (Advances in Mathematics Education)

 
★★★★★★★★★★
(0 Bewertungen)
Nur noch 0 Artikel auf Lager
  • Geprüfte Gebrauchtware
  • Versandkostenfrei ab 10 Euro
International Perspectives on Teacher Knowledge, Beliefs and Opportunities to Learn: TEDS-M Results (Advances in Mathematics Education)

Beschreibung

This book reviews the Teacher Education and Development Study: Learning to Teach Mathematics, which tested 23,000 primary and secondary level math teachers from 16 countries on content knowledge and asked their opinions on beliefs and opportunities to learn.

trusted shops badge

Produktdetails

EAN / ISBN-:
9789400764361
Medium:
Gebundene Ausgabe
Seitenzahl:
592
Erscheinungsdatum:
2013-09-23
Sprache:
Englisch
Edition:
2014
Herausgeber:
Springer
EAN / ISBN-:
9789400764361
Medium:
Gebundene Ausgabe
Seitenzahl:
592
Erscheinungsdatum:
2013-09-23
Sprache:
Englisch
Edition:
2014
Herausgeber:
Springer

Zahlungsarten

Versand

Die gelieferte Auflage kann ggf. abweichen.

Kundenbewertungen

★★★★★★★★★★
(0 Bewertungen)
0.0 von 5 Sternen
5 Sterne0
4 Sterne0
3 Sterne0
2 Sterne0
1 Sterne0